Jeopardy utmaning!

Blev utmanad av sötnöten Candy :-p

En något ansträngande utmaning, men när man får äran så.... Så, här kommer nåra jeopardy kategorier som jag äger i......

1.) Kalenderminne - Fråga mig vad jag gjorde 29e april 2003, 9 maj 1999...... Varje dag kan jag vakna upp och säga dagens datum högt i huvudet och veta vad jag gjorde för 1,2,3 år sen...

2.) Supa - ojoj, här snackar vi suparproffs. Jag är allllltid & då menar jag alltid fullast. Bangar inte en hävar tävling, inte ens om jag ska upp och jobba dan efter ;-S O jag är inte sen med att vara den mest fjortiga på hela utestället heller.... Ramlar, spiller, skriker, spyr... Pinsamt? Något!  

3.) Gråta -
Ahh, jag har inte sett ett ända OC avsnitt utan att gråta. Jag gråter såklart till de flesta serier, filmer, när jag är arg, när jag är glad... Ah, många ggr utan annledning oxå :-9

4.) Skräckfilmer - Speciellt B-skräckisar. Jag vet så väl att det är same shit but diffrent... Men jag bara måste se. O lika rädd blir jag varje gång. Har aldrig i mitt liv sovit ensam med släkt lampa. Nope, tv/datorn på, ALLA lampor tända. Kan bero på för mkt psykofilmer. Men jag kan inte låta bli ; -)

5.) Narkotika - fråga mig inte varför. När man fick välja ämne själv på inlämningsupg i skolan, ja då blev det ofta om såna ting..(?!) Även om jag aldrig testat själv  (bortsett från alkohol)så har jag märkt att jag vet bra mkt mer om droger än de flesta jag känner...

6.) Viktväktarna/points - Att ha en mamma som vart med i Vikväktarna bidrar till viss onödig info. Den där nedrans pointsboken. En pizza = 36p, Gott & blandat påse = 6p, Medelstor banan = 1,5p .......Allting räknas i points så äre bara...

Ursäkta mig Candy, blev mest "praktiska saker" istället för kategorier/ämnen.. Men jag antar att jag inte ligger inne med så nedrans mkt info på olika ämnen. Bööh! Blev bara 6st oxå som du ser....

Så alla som vill va med, va det! Hojjta till när ni är klara bara : ))


Kommentarer
Postat av: Candy

Hihi, det gör väl ingenting att du inte hade sju kategorier. Sex kategorier är bra. Sex är bra. Höhö. ^^

Postat av: Wysteriia

Kul läsning om inte annat :P

2007-05-29 @ 16:50:26
URL: http://wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback