Nice adidas jacka, intresserad?

gg



Jag har en jäkla beslutsångest. Den här jackan alltså, something special about it. Bortsett från att jag struntade i både soldusch & manikyr inför balen - bara för att få den :-/ ändå har jag inte använt den mer än en hand full ggr. Den bara hänger där i garderoben och ser allmänt gorgeouse ut :-S Funderar på blocket. But still need some betänke tid.

Kanske nån ute i blogg världen som är intresserad av att lägga ett bud? Maila isåfall mig på [email protected]

Lr om ni bara vill ge mig tips om vad jag kan tänkas ta för den? Den är i storlek S, köpte den på Solo i Stockholm för snart 2år sen (går knappast att få tag i den längre)... Bara använd ett par timmar på sin höjd. Jag betalade 2199kr för den. O jaa som ni ser på bilden går den att använda på 2 sätt. 2 fräscha jackor i ett med andra ord  (ena i plysch/sammet & en i typ siden) Niice and soft ;-9

Kommentarer
Postat av: Angelica Lindvall

Jag har fobi för plysch/sammet men siden är soft.

Postat av: ElinAlexi

Den var gör snygg, men ack lite för liten för mig :/
Du är utmanad!
Att skriva om ditt favorit resmål och sedan vart du kan tänka dig flytta utomlands. Kolla in min blogg :]
http://elinalexi.blogg.se/dreamland/1179400751_utmaning.html
Ha d fint!

2007-05-17 @ 13:33:26
URL: http://elinalexi.blogg.se/dreamland/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback