Sisådär 6mån senare...

Det här med akassan alltså, kan diskuteras i oendlighet. shopaholic

Om ni nån gång får för er att dra utomlands och jobba. Kom inte hem och tro att ni ska kunna stämpla då. Om ni inte sparat ihop pengar för ett halv år framåt vill säga. Trodde aldrig det skulle komma igång. Skulle egentligen göra om hela proceduren där Adecco i Norge skulle skriva på arbeitsforhold.. Skicka tebax det till mig, sen vidare till alfakassan, sen skulle dem i sin tur skicka det till nav. MEN, så damp det ner ett kuvert med posten o jag har nu - Äntligen blivit beviljad ersättning. Hollymother

11.000kr trillar in på kontot på torsdag (o det är inte pengar jag slitit ihop för en gång skull...). O ni ska bara veta hur många kassakort som ligger här hemma och väntar på att skickas in. Detta har ju vart mitt hittills sämsta år ekonomiskt så... Nu kan jag äntligen casha in pengarna på kreditkortet och typ klippa det : )) o det blir säkerligen en heeeel del shopping. Om man kan komma ifrån det där jäkla jobbet nån dag vill säga. Känner mig som en smått arbetsnarkoman senaste veckorna.

creditcard

Kommentarer
Postat av: Cilla

Fan vad härligt för dig:)
Redovisning: gröt, fisk, potatismos,2 äpple och musli. Inga kakor och ingen glass, min mage har aldrig varit plattare haha. What about you?

Postat av: patricia

va skönt att det har ordnat sig!! det har det gjort för mig också, jag har väntat sen januari och fick nu 40,000 kr av Alfa och har äntligen kommit igång att stämpla... satan va skönt det känndes.. men nu ska jag snart flytta till schweiz och vet inte hur det blir när jag kommer tillbaka, men det får man ta då.. jag vet iallfall att det kommer bli en toppen sommar!! :) Take care!

2007-05-29 @ 22:23:47
URL: http://prinsessanpatricia.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Cilla: Fan, jag som syndade med en glasskula =-S Annars blev det Fil & start, lasange. : )
Patricia: Jag har väntat sen dec, och har skickat in stämplingskorten fram till feb. Men sen började jag jobba så det blir inga mer klumpsummor. Men du, du lär få en jäkligt bra sommar. 40.000, avundsjuk! : ))

2007-05-30 @ 13:11:54
URL: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback