Det här är ingen bra dag.

För det första så vaknade jag upp en kvart innan bussen gick, snorig och utan röst. Bara att pallra sig iväg antar jag. Sen gör jag det jag länge har skjutit på, ringer mitt mobilsaldo. 4098kr, denna månad!!!!! Bye bye playa del ingles. Borde sutta telefon jävlen långt åt helvete.

josh/rihanna


Sitter och lunchar på min ljuvliga kycklingsallad samtidigt som jag blädrar i hänt bild. Sätter nästan maten i halsen när jag ser en bild på min blivande man, mysandes med en annan kvinna! Ja, visst är det fruktansvärt? "Josh Hartnett & Rihannas heta hångel" :-O halllå åldersskillnanden va stor nog mellan han och mig. O hon är ju yttligare 2år yngre. Jeje, i can take that. Men vad jag inte kan ta är VAR det hände. Pink elephant i New york. Han där uppe vill uppenbarligen döda mig. Han är inte skonsam heller.
Pink elephant är nämligen utestället där vi hängde typ hela min 10dagars visit i NY. Med andra ord har jag missat Josh Hartnett med sisådär 1 vecka. Ni som inte känner mig förstår inte riktigt hur jag känner nu. Jag är och kommer alltid vara besatt av den sexiga varelsen. Och som mamma och mitt ex sa - Ja, det kunde vart du. haha, nu måste jag åka tebax dit och om jag nånsin får se Josh irl så kommer jag fastna i en bubbla för resten av mitt liv. Lika bra att säga hejdå på en gång.

Nu ska jag njuta av mina chilicashew nötter, min nya last!

Kommentarer
Postat av: Angelica Lindvall

LÄGG AV!!!!!!!!!! Vilken jävla otur du har!!!! FY FAN VAD COOLT IFALL VI HADE SETT DOM TVÅ!! Ännu coolare om du hade fått ditt efterlängtade hångel med karln.. =p

Postat av: Emma

Ujj...4098kr, bra jobbat det! =P
Vilken panik jag skulle få =/

2007-11-06 @ 20:56:31
URL: http://emmanpemman.blogg.se
Postat av: Alexzandra

-> Angelica: Det hade vart time of my life. Jag hade dött innan jag ens hunnit gå fram så... Henne vill jag dock inte se : ) OMG.
-> Hade räknat med närmare 3000:- men ja, sånt är livet. När jag bodde i Norge hade jag ju över 3000kr/mån. :-S kunnat blivit mkt smycken det...

2007-11-07 @ 00:16:24
URL: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback