Förlora oskulden på stureplan...

sture


Det är meningen att vi ska ut och göra stureplan nu. O självklart ska vi göra det. MEN jag är nykter.. O då menar jag helt nykter ;-O det är ingen vanlig grej för mig. Suget fanns liksom inte där idag, har hemlängtan till statt. haha. Fast det är inte bara jag som har hemlängtan. Pernilla ringde nyss hem och det är råröj på harry`s. Hade mått bättre av att inte veta det fast vi kommer ändå inte in så.... Funderar på att köra hem i natt efter utgången. Jag är ju ändå nykter så....

Ska bli nice och se hur det är irl på sthlm`s uteliv. Det är ju rätt omtalat, så ikväll förlorar jag min stureplans oskuld.

Kommentarer
Postat av: devil in prada

Det är typ alltid samma människor som är ute på stureplan... *gäsp*

Postat av: Alexzandra

Devil in prada: Det tror jag säkert, kände igen typ hälften från glife. Men det är ju samma hemma i stan oxå så :D

2007-11-03 @ 18:57:56
URL: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback