Många bollar i luften.

mys
Idag var jag sjukskriven. (stackars mig som är SÅ sjuk.) så sjuk att jag bara kunde ta en lunch på stan, gå på anställnings intervju på Guldfynd, springa lite ärenden, Åka till Örebro med familjen och sen ha mys framför tv`n. Gu så synd det är om mig, fast imorn ska jag va duktig och gå upp kl 06. Jobba hela dagen för att sen ta lång helg. Bra man har det ibland. tes

Strosade runt på ikea och blev helt salig där ibland julpyntet och alla konstruktioner av walk-in-closets. Jag har här med bestämmt mig för att leta 3or istället. Utbudet av lägenheter med klädkamare är inte stort. O eftersom det finns så mkt snygga garderobskonstruktioner ska jag ta ett helt rum till dem. = ) Kommer bli perfa och DYRT. Får räkna med att slänga ut närmare 5 papp i månaden på en 3a. Men just nu tänker jag prioritera en fin lägenhet. Kommer ändå bli en del jobb närmasta månaderna (tro inte att det kommer inkräkta på mitt partyliv, inget kan hindra mig från att leva a là partypingla liv...) iaf så hittade jag en plastgran i
rosa rosa gran på rusta. Den kombinerat med alla vackra julgranskulor på ikea kommer bli nice i min apartment. Dock måste jag hitta längenheten först, men än så länge är det lite halvlångt kvar till jul... Sökandet är i fullgång vilket fall som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback