Schizofren, ja visst!

sällskapsjuk


Jag tror jag har personlighetsklyvningar. Ena dagen älskar jag mitt liv och typ svävar på moln. Andra dan är jag så less att jag vill gå i strejk. Jag måste hela tiden hålla mig så sysselsatt att jag inte hinner sätta mig ner och tänka. Det är då jag blir uttråkad, på typ 30sek! Jag är så sällskapssjuk så jag dör just nu, eller det har jag vart hela dan. Man blir ju inte speciellt mättad av en timme på gymmet heller. På den sociala fronten alltså.

Tog mig tom en 90min promenad i den helvetiska
kylan. Får krupp av att vara hemma, så tänkte jag ta vägarna förbi mitt gamla jobb. Kanske nån rolig som jobbar tänkte jag.. men nädå, och inga pengar hade jag med mig. Ofta jag går in och sen vänder..Trallade hemåt istället. Nu sitter jag och äter äckliga OSALTADE pistage nötter. Vem fan äter osaltade? Jeje, ska man ta en 2h`s dusch nu och sen krypa till kojs lr? Men hej tråkigt liv.

Kommentarer
Postat av: liiie

welcome to das club jag tror alla e så iblan :)

Postat av: Alexzandra

Liiie: Skönt att höra :-S Trodde jag va extremfall. hehe.

2007-11-14 @ 01:03:45
URL: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback