Smider planer.

dramaMin "att göra lista" för idag kan jag typ stoppa upp i röven. Lr iaf träningen för 10dagar framöver. Det suger koröv att köpa träningskort och sen blir sjuk och inte kunna utnyttja det. Har precis vart iväg och blitvit stucken i fingret, vilket ledde till pencellin i 10dar. Det är väl underbart, de 9dagar jag hade kvar på träningskortet är alltså bortkastade.
 
Jag är iaf glad att jag fick pencellin så pass fort som nu. Jag menar lägenhetsvisningarna kan inte skjutas på och till helgen blir det utgång både fre-lör. Om jag så ska behöva gå ut nykter (vilket antagligen inte kommer hända...) men iaf. Känner på mig att det kommer bli en katastrofhelg. Lönehelg, vissa människor är hemma i stan och andra har blivit singlar. Försöker smida en plan över hur jag ska komma undan med allt i helgen :-P


Kommentarer
Postat av: Michaela

hehe jo då magen mår jätte bra går in i v.20 nu :D Går rätt så fort nyss när vi var i ullared så var jag i v.5 och nyss fått veta det :D haha.. Hoppas du blir frisker snart baby ! Vart ligger lägenheterna som du ska kika på?

KRAM

2007-11-20 @ 10:55:39
Postat av: Alexzandra

Michaela: Ja det går fort när man har roligt. Trodde typ du va i 15e lr så! :-S varje gång jag ser söta barnkläder tänker jag på din bebbe. Har ni namn???? Kollade lägenheter på skrantabacken (typ vid knuten) men ingen av dem föll mig i smaken så nu har jag tackat ja till en vid kronhallen utan att tittat på den. wiii

2007-11-20 @ 15:11:02
Postat av: Sara

men älskling du kan ju spärra månadskortet??? ring träningslagret så fixar de det=) pucko;P
pusss

2007-11-20 @ 17:47:11
Postat av: Alexzandra

Sara: Nedu. Man får bara frysa ett kort en vecka åt gången. Har bara ett månadskort vetdu och jag har redan frusit det en gång.

Postat av: Sara

jaha då var de ju lite värre...:S men du missa inget på combaten igår för de var en tjej som hade istället (Inger) och hon är inte alls bra eller het hahahah

2007-11-21 @ 11:31:14
Postat av: Alexzandra

Sara: Oki, Inger är ju inget och se :-s

2007-11-21 @ 15:13:43
URL: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback