"Borttappad" reskassa...

Det känns som om jag vart här en vecka redan. Man hinner med så himla mkt på en dag. Starbucks frukost, 5h shopping, bio & kvällen har knappt börjat. Vi kom hit igår och jag har redan gjort över med 300$. Och då har jag blivit bjuden på både lunch, middag och alkohol. Det va den reskassan det. : )

Så nu har jag vart på en amerikans biograf oxå (ingen skillnad från Sverige ioförsig men) säg iaf resident evil 3, satt och spände käkarna under hela filman. Angelica snörvlade och sov hon. Spöregnar & åskar ute men jag är glad ända. Vi ska nämligen pudra näsan lite och sen ha en wild natt med calvin klein modeller. Mmm...

Mitt armbandsur står fortfarande på svensk tid. Lite förvirrande kan jag lova.. Att sminka sig for utgång kl 04.00 på morgonen liksom... :-S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback