Förfest i latex.

När det kommer till att sjunga så är jag först med att banga. Fråga alla mina ex och ni får samma svar. De har allllldrig hört mig sjunga. Jag är så jäkla kass på`t så det ska dem va glada för. Idol är inte min femma inte. Men igår ni gott folk, då vare jag som stod i soffan och sjöng alla grease låtarna. O ska det göras så ska det göras ordentligt. Så jag stoppade ner klänningen i mina "latex" tights och drog upp dem över naveln. Försökte efterlikna Sandra Dee i sista scenen, ni vet när hon tuffat till sig med lackbrallsen : ) Inte nog med det, allt dokumenterades på video. Sitter här nu och bävar för att den ska komma ut på facebook.

grease

Resten av kvällen/natten va, Mmm.. Drama säger jag bara. And I love it <3 Satt och berättade om alla galenheter för mamma imorse. Hon bara tittade på sin karl och frågade - Vad är det för fel på den där människan? :-S Hon påpekade även att det är dags att dra från stan igen nu. Jag har nämligen prickat in rätt bra när det gäller att ställa till med kaos och sen flytta från stan förr i tin. Och efter nåra kaotiska månader nu så kommer New york resan ganska lägligt. Behöver jag säga att NY resan kommer bli crazy?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback