Har jag missat nått?

Satt och väntade på mamma på stan. På 5 min såg jag typ 5 handikappade människor gå förbi (oberoende av varandra). Funderade på om jag missat nå krig lr så i Karlskoga. Folk utan fötter, ett för långt ben, rullstolar och jag vet inte allt. Sitter där och fundilierar på om de har bil och handikappkort. Rätt som det är kommer en rullstolsbunden tant och ska ta sig in i sin v70. Det va ett jäkla projekt kan jag lova. När hon kommit in i bilen så tänker jag - hur fan ska hon få med sig rullstolen som står utanför? O hör här nu. Skuffen öppnar sig automatiskt och ut kommer nån typ robot-klo och vrider sig runt hela bilen o hämtar rullstolen?!. Hallå, jag vet att vi inte lever på stenåldern men för helskotta. Har aldrig sätt nått liknande. Undrar just va den kostar. O allt för att kärringen ska kunna ta sig fram med bil. Ge kärringen färdtjänst för helskotta!

robot


Kommentarer
Postat av: lissa

du uttrycker dej så bra=) aha

2007-10-01 @ 14:13:58
Postat av: Alexzandra

Lissa: What? Klart jag gör! : )

Postat av: Carolina

Haha. Det var fan det roligaste jag last pa lange!=) Och du har ratt i allt du sager.

2007-10-04 @ 15:12:26
Postat av: Alexzandra

Carolina: det va ju bara hur det gick till. haha : )

2007-10-05 @ 08:50:12
URL: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback