Living for the weekends.

partycruise

Vilken jävla natt jag haft
. Somnade runt 03.30. Jag trodde att jag äntligen skulle få sova ut innan träningen men ikke. Va helt död när mamma kom in imorse och sa att vi skulle åka till gymmet :-S Men upp kom jag. Imorgon är jag iaf ledig, kommer med säkerhet vakna klockan nio ändå.

Ska ta en lunch på salladsbaren imorrn. Godaste kycklingsalladerna har dem. haha! Sen till Örebro och göra en brasiliansk vaxning. Det ni, äntligen har jag hittat ett ställe nära Karlskoga som gör det. Babystjärt, yees.

Ooo föresten, nästa vecka onsd-fre ska jag på Helsingfors kryssning (har aldrig vart på en kryssning tidigare, förutom Kiel kryss med föräldrarna) och detta blir väl mer utav en partycruise med tjejerna. Sen när båten går i land i Stockholm så stannar vi där och festar en natt. Nicenice. Självklart åker jag hem till kga på lördan, missa en kväll på statt? = med döden. generad

Kommentarer
Postat av: mmm

Brasiliansk vaxning ! het!!!

2007-10-24 @ 23:21:44
Postat av: Alexzandra

Mmm: Ja det måste jag väl hålla med om : )

Postat av: v

aoch!

2007-10-27 @ 21:45:34
URL: http://fikison.blogg.se
Postat av: Alexzandra

V: Ja det kan man lugnt säga ; ) fast det är SÅ värt det ...

2007-10-28 @ 13:54:51
URL: http://alexzandra.blogg.se
Postat av: Lovisa

Var gjorde du den? Pris? var de duktiga?

2007-11-10 @ 21:58:45
Postat av: Alexzandra

Lovisa: Denna gång gjorde jag den i Örebro. Gångerna innan gjorde jag det i Göteborg. 450kr om jag inte minns fel : )

2007-11-11 @ 15:13:26
URL: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback