När det roliga lider mot sitt slut..

cipriani
-> Denna bild googlade jag precis fram under "cipriani" det roliga är.. att precis denna bild finns på min kamera. Denna bil stod nämligen utanför förra veckan. Undrar just vem som äger den egentligen(?!) <-

Vi ska avsluta denna resa på samma sätt vi började den. Middag på
Diva och sen vidare till cipriani. Så ikväll finns det risk för kändisar, har varit rätt dåligt med det hittills. Hoppas att denna kväll ska fortsätta till grynningen iomed att det är vår sista kväll här i NYC. Det har varit fest här 9 av 10 dagar för mig. Det är ett hårt liv de lever här. Vill helst hinna med alla favourit ställen en gång till innan jag åker juh... The box, tenjune, cain, pink elephant. Får se vart kvällen tar oss... kommer förmodligen bli en crazynight den här gången med.

Detta har i ärlighetens namn vart det best fukking trip in my life. Jag kommer sakna det här som tusan. Dock måste man ju nångang åka tebax till the everyday life back in sweden så.. I helgen blir det middagslagning, ikea shopping, utgång och fetdag med mina nära hemma i Karlskoga.

Btw, skulle hoppa in på Victoria secret en snabbis. Angelica skulle köpa lite lipgloss. Det visade sig att dem fått in nyheter för vintern. Jag tar tebax att de inte har så mkt "wow" underkläder där. Jag blev kvar där över en timme i provhytten. I min plonka låg 10$, så, där stod jag och total vägrade gå. Jag skulle ha kläderna om dem så skulle behöva bära ut mig. Ringer mamma (kl 20.00 in swe) och säger - du måste ringa mormor och be henne sätta in pengar på mitt konto. Men på så vis skulle jag behöva vänta en dag och att be mormor är inget roligt projekt. Så jag ringer upp mitt ex (vi gjorde slut för 3år sen, men are like best friends) ber han sätta in pengar (u"r the best!) så nu är jag ägare till 4 helt underbara nya set. I'm in love!

Kommentarer
Postat av: E

Hoppas ni får en fab kväll! puss

2007-10-18 @ 03:28:17
Postat av: Alexzandra

E: Det hoppas/tror jag verkligen, fast forsoker att inte ha for hoga forhoppningar : ))

Postat av: caroline

vilken räddare i nöden ;D

2007-10-18 @ 20:55:02
URL: http://celandine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback