På plats in the city.

   

Lämnade ett ganska kyligt arlanda och Sverige. O mötes utav 31 graders värme. Hade jag inte direkt räknat med. anyways så var jag måttligt impad av flygbolaget malaysian airlines. För det första var det stoort som attsingen. För det andra va flygvärdinnorna kläda i (ja, ni ser ju själva på bilden....) egen tv skärm mitt framför näsan. Jag skulle ärligt talat kunna sitta den dubbla tiden. Satt och gjorde min egen jukebox, samtidigt som jag spelade tetriss och drack gratis vin. Så det ska vara. Inte nog med det sa fanns massa nya filmer, jag hade en hel hög med nya tidningar och sen serverades vi först kycklig-fetaost-pesto-sandwish och lite senare lam/lax/ris. Mm... In paradise! anlände I new jersey kl 18.45 amerikansktid. Hur fan ska man kunna gå och lägga sig med allt detta utanför fönstret? impossible! Tog en cab till Carolajnas "man" och holly mother hans lägenhet!!! :-S finner ikke ord! Gick ut och at en mexikansk middag. Lovely. Imorn äre frukost på starbucks and some shopping. Sen en kvälls bio, AND some seriouse partying. Det är val dags för er svennar att pallra er upp till jobbet snart, själv ska jag go to bed.

Sleep tight. ssover


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback