Sccheleten.

snyggve


Så här
snygg frilla kan man ha när man vaknar upp dagen efter festen.

Orkade inte ta mig hem till mamma 03 i natt. Det är då det är bra att ha kompisar som bor nära. Dessvärre körde de flesta bortamatch igår, jag vill ju inte va sämre :-) Skillnaden va att jag sov hos mitt ex som inte ens vart ute. Träffade honom på pizzan och han hade fått nyckeln till sin lägenhet. Sov med andra ord i en tom lägenhet i natt, invigde hans nya soffa (det ända han har i lägenheten just nu, hehe). Vaknade dock av att jag höll på att frysa arslet av mig, fick använda kuddarna som täcke.

Kommentarer
Postat av: Angelica Lindvall

Naaaw, så söta ni är! Båda har ju sjukt blå ögon, tänk vilka söta barn ni skulle kunnat få! ;)

Postat av: Alexzandra

Angelica: Jag har inte blåa ögon! ;-s men av nån annledningen blir de blåa på kort. Det är gröna. Fast ja ungarna skulle nog bli rätt söta. hahaha.

2007-10-28 @ 14:08:21
URL: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback