Shopaholic..

Efter alla räkningar och nöjen denna månad skulle jag ha cirkus 3200:- kvar (exkl Sälenresan och Helsingfors kryssningen) thank god! anyway, det är meningen att jag ska försöka att inte shoppa så mkt närmsta veckorna. Och om jag mot all förmodan måste så skulle det ske i Stockholm eller Helsingfors till veckan. Men det är tamigfan inte möjligt att komma in till Örebro och INTE köpa nått. Såg ju snowjoggers i varendaste affär. Och eftersom plingan säger att de kommer stort i vinter så, klart jag köpte ett par. mohahha. Men jag tycker verkligesnoown de är SÅ cutiga. Hade helst haft i vitt dock, men de blev svarta. 340kr är ju inget att bråka om : )



Blev även en klänning som kan tänkas användas på Juldan eller nyår. Vem fan köper sånt nu egentligen? Men då slipper jag ju tänka på det iaf. Gyttans!



Kommentarer
Postat av: Angelica Lindvall

Alexz, du har sån taskig smak..! =p Du ska inte tro på allt som Klingan skriver. Snowjoggers är APFULT.

Postat av: lissa

hehe baby tur att alla har olika smak då. skulle inte vara kul om alla såg likadana ut. gött att du vågar utmana=)

2007-10-25 @ 21:48:11
URL: http://chayse.blogg.se
Postat av: Alexzandra

->Angelica: det räcker med att dem som va med mig mobbade :-S o jag va jätte söt i dem sådetså! Det är ju bara bra om jag blir ensam med dem i vinter.

->Lissa: Ja gu så brave i am! ;P

2007-10-25 @ 23:35:43
URL: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback