Att handla på krita.

kate


"förr i tiden"

så va jag en väldigt vit/färgglad person. Använde aldrig svart! Har vart anti svart när det gäller både kläder, bilar, inredning och vad mer det kan tänkas va. Men när jag blev tillsammans med P så vart det andra bullar. För det första så är hela hans lägenhet (iaf vardagsrum) svart. Och det ska va svarta kläder o etc..

Han har sakta men säkert bidragit till en mer svart garderob. O visst svart funkar alltid, blir aldrig ute lr så. O inredningsmässigt känns det stilrent. men...

Nu för tiden kommer jag på mig själv allt för ofta med att vara fööör svart. :-S

O morgondagens outfit kommer bestå utav svart skinnkjol och svart skinbälte. Farligt att ha ett kreditkort i plånboken. Ska ju endast användas i nödfall så som Newyork resor och drinkar på krogen. Men jag ser det som en smärre kris att inte ha något att ha på sig imorn kväll, så det fick användas liite till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback