Damn! What a night...

heta morötter


Vaknade full som ett ägg vid halv 8 imorse. Min första tanke va "var är jag?" och det första jag ser är min f.d chef. Det visar sig att jag är hemma hos en gamal kollega...hittar inte mobilen och jag skulle va på jobbet i Kristinehamn kl 09. Paniiiiik. Springer hem till min kompis som förfesten vart hos. Där låg min käraste mobil och väntade på mig. Kröp ner en stund mellan min vän och hennes nattbesök. Behövde lite närhet kände jag. Grät i 30min och sen kom mamma och hämtade mig. Dags att åka till jobbet, fortfarande full som en kastrull.

Som jag skrev igår, har man inga förväntningar kan man inte bli besviken. Och kvällen va minst sagt över förväntningarna. Om det va positivt vet jag inte! Men jag lever iaf, efter ett 10h långt arbetspass, en runda till toan för att kasta upp kebabbaugetten jag precis ätit. På min unnar dag och allt! Kompenserade upp det med junkfood efter jobbet. Mitt vita linne är blodigt och jag kan inte sätta mig på röva utan att skrika rakt ut. Krossad svanskota, Mmjo!

Kommentarer
Postat av: Angelica Lindvall

Men shit, du kanske skulle ta avbeställningsskyddet ändå på den där NY-resan.. krossad svanskota låter inte så skönt. Men lite dålig arbetsmoral Alexz... full som ett ägg på jobbet? ;)

Postat av: Alexzandra

Angelica: Eh, så länge jag sköter jobbat så :) svanskotan, som jag sa. Jag åker även fast jag har brutet ben. (peppa peppa...)

2007-09-23 @ 20:18:51
URL: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback