I min telefon...

Stulen från Ankiiis.phone

1. Vem ringde du senast? 
Evelina

2. Vem ringde dig senast?
Patrik

3. Vad står det i ditt 4:e mottagna sms?
"Jag kommer alltid att älska dig"

4. Vem skickade ditt 6:e mottagna sms?
Patrik

5. Vad står det i ditt 12:e mottagna sms?
"Fan va Gött o höra! Vad glad jag blir. Och detsamma ska du veta. Puss

6. Vad står det i ditt 6:e skickade sms?
finns inga sms där....

7. Har du några utkast?
Nej 

8. Vad är ditt rekord i snake?
Jag har väl ingen tegelsten heller..

9. Vad har du för kontakter som börjar på bokstaven J?
Jennifer, Jenny Å, Jocke Statoil,

10. Bokstaven T?
Tezzan (har en lånad mobil så det är inte många i teleboken inte)

11. Bokstaven M?
Mamma, Micke Straschko, Mimma, montana,

12. Vem ringde du senast på snabbuppringningsnumret 2?
Har inga såna funktioner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback