Motiverad!

g


Borde egentligen ha dåligt samvete när man hyrfilm fast det är skinande väder :S Men men det får gå. Jag fick tillräckligt med uv-strålar på mig i solariet. Hehe.

Angelica och jag hyrde 3 filmer som vi ska sysselsätta oss med idag. Nån skulle lika gärna kunnat döda mig innan jag gick in på videobutiken. För det va minst sagt rena självmordet att komma in där. En kyl med Ben & Jerry`s glass precis innanför dörren. O inte nog med det så luktade det lösgodis i hela affären. Dem som känner mig vet att lösgodis är min största lass. O cookie dough, kill me!

MEN eftersom jag är en riktigt stark och motiverad människa (allafall just nu) så gick jag fram till kassan betalade filmerna och gick ut. *Klappar mig själv på huvuvet* Nu ska jag istället hugga in på min sallad sen blir det vattenmelon till efterrätt. ;-P

Kommentarer
Postat av: Angelica Lindvall

Ja, du är riktigt duktig! Vattenmelon nu då.. =p

Postat av: Alexzandra

Angelica: Danke så mkt! Mm melon till filmen :)

2007-09-13 @ 14:54:31
URL: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback