Resa(or) bokade!

Det stod i aftonbladet`s horoskåp att en mindre resa skulle passa bra för mig. Vad är inte bättre än en tre dagars mini trip till Borlänge då? O i Veckorevyn stod det oxå att resor är det ultimata & att jag skulle vidga mina vyer. Jag som bokat både Sälen och New york. : )) Hörde ni det, NY är bokat! 2 av 4 på min reseplan är redan bokat. Hallelujah.

happy


Nu ska jag fortsätta njuta av min minisemester här..

.Tjejsnack . Promenader . Resebokningar . Partaj? .Shopping.

Fick föresten tag i den svarta satinjackan från Gina tricot oxå. Happy! Tror inte riktigt dem förståt det här med shopping i Borlänge. Jag har nämligen hittat 2 eftertraktade jackor som jag liksom givit upp hoppet om. I Göteborg & Örebro försvann de som smör i stekpannan. :-S

Kommentarer
Postat av: Tezzie

åh vad häftigt med New york! skulle jag också vilja till, men först o fräst Dubai nu i Oktober, ska bli asskönt:D

Postat av: Wysteriia

Fan ska du till New York? FUSK! ;)

2007-09-12 @ 21:18:11
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Alexzandra

-Tezzie: Jag vet! Har alltid velat dit jag med o nu är det äntligen bokat : ) Dubai låter inga fel det heller. NY hinner ju du med efteråt.
-Wysteriia: oh yes. I`m happy ;p

2007-09-12 @ 21:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback