Tjejsnack - Sommarminnen.

Vecka 39 tjejsnack
Sommaren 2007


-Vad minns du mest (förutom regnet) från sommaren 2007? En jäkla massa utekvällar & ett turbulent förhållande. Inte värst mkt trevliga minnen :-S


-Har du haft en skön sommar? Motivera gärna!
Se svaret på frågan ovan. Mycke tankar, känslor och bråk. Men det har vart mkt små minitrips så som Göteborg, Borlänge och London. Det har vart kul!


-Har du rest något, var? eller stannat på hemmaplan? 
Jag har bl.a vart i Turkiet 2 veckor. Sen små resor lite hit och dit.


-Är det viktigt för dig att ligga på stranden och få fin färg?
Oh yes, fast bara när jag är utomlands. Skulle aldrig ligga på stranden här i stan.. dels för att det känns som att solen inte tar och sen för att stan är så liten.


-Vad är din favoritsyssla på sommaren?
Resa (både korta och långa resor) GRILLA, fika med vännerna, kvällsbad (tyvärr lite dåligt med det i sommar..) vara i sommarstugan, åka båt. Vara ute i naturen så mycke som möjligt. & så festa lite oxå. ;p


Kommentarer
Postat av: Angelica Lindvall

I dag i Aftonbladet stod det att det varierar asmycket att växla in dollar på sin vanliga bank än på Forex på Arlanda. Precis som jag trodde är Forex billigast! Så jag växlar in allt på Arlanda.

Postat av: Wysteriia

Så nybliven singel? Jobbigt? :/ Ovant o vara ensam kan jag tänka mig! Jag har varit singel sen i Maj typ ;P
Jag har glugg + snea tänder :) Därför jag skaffat skalfasader, kostar 13000:- för 4 nya tänder + blekning :)

2007-09-25 @ 22:12:53
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Wysteriia

Näe, mina övriga tänder ser ju bra ut så varför fixa dem liksom ;P hehe. Dom fixar ju tänderna så dom är liknande de övriga, samma nyans etc :)

2007-09-26 @ 11:41:59
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback