Trodde aldrig....

att jag skulle bli ägare till en basker. Inte pga att det är fult. Snarare för att jag inte skulle kunna bära upp den. Samma sak gäller mössor, vareviga år! Jag får frysa om knoppen år in och år ut... Jag klär helt enkelt inte i det, o vem gör väl det? Anyways så hoppade jag in på Indiska där jag såg en söt liten stickad basker. Fanns i vitt & grått. O hör och häpna den satt ju inte så pjåkigt ändå : ) och 79kr va ju ingen summa att bråka om. Det blev att dra kritakortet för hm.... 3e, 4e gången idag?.... plockade med mig en söt sjal oxå, när man ändå är igång...

Hoppas bara man lyckas få till den sen när det är dags att värma öronen.

basker
 
En av dem som klär i basker. Fast hon skulle va hotish i en sopsäck så...

Kommentarer
Postat av: ' Jessica

Jag älskar baskrar, mössor, hattar o.s.v :)

Postat av: Karin

Hej Alexandra! Har varit inne och kikat lite i din blogg :-) Kanske ska presentera mig som Victors flickvän.
Våra karlar har ju visst slagit sig samman på allvar nu, och hockeyänkor blev det av oss? :S
Haha, ha det fint tjejen.

2007-09-15 @ 01:44:35
URL: http://karin1987.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Jessica: Det gör jag oxå, fast oftast på andra :-S Men får försöka lära mig att anta trenden.

2007-09-15 @ 12:16:31
URL: http://alexzandra.blogg.se
Postat av: Karin

Jaha. Nej jag har inte hängt med i svängarna riktigt. Ibland har du benämnts som "Strandbergs flickvän" ibland inte osv. Jaja men då har även jag fått rätsida på det hela :-)
Jo det stämmer, vi flyttar nu i månadsskiftet. Nej, inget jobb ännu. Men optimist som jag är tror jag ju att jag kommer få ett. Jag har börjat söka en del, men blir nog lättare sen när man kommit upp dit.
Vad ska du göra i höst då? Kram

2007-09-15 @ 12:42:35
URL: http://karin1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback