Typ vithelg.

softfest


Det blir första helgen på länge som jag inte går ut en lördag ;) fast det blir lite halvslö-utgång ikväll ändå...Dricka nåra cider, nått glas vin, en redan använd outfit och sen vara bakis 10h på jobbet imorn.

Det är skönt när man inte har för höga förhoppningar om kvällen. Ska jag va ärlig så har jag inga alls. Är inställd på typ 10pers på krogen. Kan ju inte bli annat än över förväntningarna då lr va säger ni?

Ska bli skönt att jobba imorn, skönt att komma hem från jobbet och bara slappa framför tv`n, underbart med "unnar-dag" med ben & jerrys. En fin fin helg det =p

Vad har ni för planer ikväll/helgen?

Kommentarer
Postat av: Ida

Det är bara att hoppas att kvällen blir över dina förväntningar:P
Ikväll blir det tjejkväll med tacos, Idol och massor med onyttigheter och imorgon är det utgång som gäller:D

Postat av: Angelica Lindvall

Jag funderade på att gå ut i morgon men jag tror jag följer med mamma och gänget till bekanta och dricker vin och badar bastu istället! :)

2007-09-21 @ 18:04:09
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Angelica Lindvall

Åh, badar TUNNA menar jag ju!

2007-09-21 @ 18:06:59
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Alexzandra

-Ida: Åh det låter ju jätte mysigt! Precis en sån dag tänkte jag ha imorn istället : ) unna sig lite gott & bara ligga framför tv`n.
-Angelica: Bada tunna har jag aldrig gjort :-S du får nog kul vilket som du väljer..

2007-09-21 @ 18:23:29
URL: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback