Vardagssysslor.

freedom


Så här års (den mörka delen av året..) så är det minst sagt tråkigt att vara ledig. När man jobbar så klagar man över att man inte är ledig och när man är ledig så har man tråkigt? Kommer inte på frågan att vara nöjd nån gång. Jag har tackat nej till mycke jobb på sista tiden för jag har inte haft lust. Men nu när hösten uppenbarligen är här så suger det att sitta hemma.

Man vaknar upp på morgonen och väljer mellan att häcka framför tv`n, promenera lr fika. I längden är det förbannat tråkigt. Och idag har jag promenerat i 1 ½ h, gymmat 45min, gjort ansiktsmask, hårinpackning, gjort en sallad (visserligen väldigt god..) Men resten av dagen får jag på min höjd se fram imot en kvällsfika lr filmkväll med nån kär vän. confused

I helgen har jag iaf tagit åt mig jobb. 9-19 både lördag & söndag. Fina
pengar det.

Vad sysselsätter ni er med på vardagarna?

Kommentarer
Postat av: Angelica Lindvall

GLÖM INTE HEMMAFRUARNA IKVÄLL!!

Postat av: Alexzandra

Angelica: Har inte femman :-S Dessutom har jag inte plöjt igenom hela 2ans säsong än..

2007-09-18 @ 17:53:39
URL: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback