Varning för känsliga läsare.

princess


D
en här dagen har vart en mkt miserable day. Dagens höjdpunkt ligger nånstans mellan gymmet och cecarsalladen jag åt. Bortsett från det har jag suttit kvar i träningkläderna och kännt mig något sådär eftersvettigt härlig. Liksom fanns ingen annledning att hoppa in i duschen, och sen smörja in sig med ljuvligt doftande victoria secret produkter. Nä, varför göra det när man plöjer igenom desperat housewifes? Så jag har inte varit utanför dörren nånting idag. Inte ens hämtat posten. O även om jag känner mig som världens tråkigaste-miserabla-pansionären så måste jag erkänna. Jag tänker gå och lägga mig och få slut på denna meningslösa dag. Lägga mig i min lillasysters barbiesäng med  den söta sänghimmeln och hela
baletten. Imorn hoppas jag på en mer händelserik dag. Typ à la desperat housewives drama dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback