Balkong premiär.

image2067

Just nu ligger jag på min balkong endast klädd i mina rosa flufftofflor. Hett huh? Okidå, ett par stringisar oxå! Väldigt nöjd med min premiärsolning måste jag säga. Till skillnad från den förra finns det inte massa springor som folk kan kika in i. Nää här kan jag tryggt ligga naken och slippa ränder :)) haha.. Blev så avundsjuk när jag läste på Christel`s blogg att de lagt ut täcken och haft myspys på balkongen. Så jag drog med massa filtar, kuddar, datorn och ett stycke Sofis mode. Man kanske skulle använda solskyddsfaktor egentligen. Det bränner redan efter 5min och vårsolen är ju den farligaste. Men nu äger jag inget solskydd så det är ingen ide att spekulera i vidare det behövs eller inte.

Har redan varit iväg och gymmat och fått mig en promenad hemåt. Nu blir det slapp fram tills mamma bjuder på mat kl 17. Hon ska laga en alldels speciell kycklinggryta med ost-senaps-sås. Det är en sån där maträtt som knullar i mun. Vi pratades vid alldeles nyss och hon sa att hon hade en surprise OCH jag vet ju vad det betyder. Så jag måste medge att jag blev lite grinig när jag fick veta att hon gjort min favvo sockerkaka. Är strängt förbjudet att äta såna ting mitt i veckan så jag får helt enkelt titta på när de andra njuter. Very mean to me image2066

Kommentarer
Postat av: Christel

Det gjorde du rätt i! Men visst är det helt underbart??? Mår som en gud här ute! Och som du säger! Man slipper de förbannade ränderna!:) Vill ju inte se ut som en zebra ikväll... Datorn, en koppkaffe, mobilen och sol då kan jag stå mig hur länge som helst!:) Ha en mysig dag!

Postat av: m0a

ååh jag vill oxå ha en balkong !

2008-04-22 @ 14:00:52
URL: http://m0a.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej jag skulle behöva lite tips när det gäller New York resa! Såg att du hade varit där, så jag ville helt enkelt bara fråga vart du bodde och så där? Tack på förhand :P

2008-04-22 @ 14:05:14
Postat av: Alexzandra

Christel: Håller helt med! Men jag byter nog ut kaffee`t mot en färskpressad apelsinjuice. Det skulle få mig att känna mig som en prinsessa :)

M0a: Förstår det. Man inser inte hur mkt man saknat det förens man få njuta av det.

Anonym: Hallå där. Hjälper dig gärna med allt jag kan, dock bodde jag hos en vän så boendet kan jag inte ge dig något tips om tyvärr. Något annat så säg bara till :) kram

2008-04-22 @ 14:18:09
Postat av: Ellinor

Hehe så brukar jag också se ut:) Men nu kände jag för att vara vårfin:)

2008-04-22 @ 16:42:09
URL: http://sharpen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback