Beslutsångest & i-lands problem.

image2027
Klockan närmar sig fredagkväll och jag har fortfarande inte gjort upp några planer för kvällen. Känns skönt faktiskt. Somnade för en liten powernapp i soffan, hade inte pernilla knackat sig igenom dörren så hade jag nog fortfarande sovit. Så det va ju tur att jag fick lite sällskap =) Nu sitter jag här och funderar på om jag ska äta pannkakor lr fiskpanetter och potatis. Vad tycker ni?....

Det ligger en 3litare vin i kylen oxå, ganska så sugen är jag! Får nog bli en promenad istället, kanske.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag fnyser åt förslaget promenad =) häv

Postat av: Alexzandra

Emma: Ja det lutar ju knappast åt promenad iaf ;-p

2008-04-18 @ 19:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback