Bikini-o-holic.

frånVSHar skickat efter lite från Victoria Secret. I brist på bikinis tänkte jag, eller där ljög jag rätt hårt ;-P Beställde dessa 2 för några månader sen men när de anlände var det bara överdelarna, crapiigt. Jag som klarade mig undan tullen och allt! Skulle inte förvåna mig om jag straffas för det denna gång istället. Men va fan måste ju ha komplett set lixom. Och när jag ändå höll på klickade jag även hem en annan bikini - Rosa paljett bikini. Riktigt girly. Påtal om rosa paljettbikini, jag köpte ju fan en förra veckan. Den köpte jag ioförsig för neonfärgen`s skull. Snyggt när man är brownie. tjabel tjabel. Blev även 3 trosor i olika färger. Anländer i slutet på maj..

 

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Är frakten dyr därifrån? :)

Postat av: Alexzandra

Wysteriia: Nja det beror på hur mkt man beställer. Jag beställde för 87$ och fick betala 32$ i frakt = typ 170spänn med andra ord. (man får ju passa på när dollarn är låg liksom). hehe. Dem har sjukt snygga skor kan jag meddela!

2008-04-30 @ 16:57:14
Postat av: Madde

jeeez sjuukt snygg!!!

2008-05-02 @ 00:13:26
URL: http://visby1986.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Madde: Jaa, gått och drömt om den ett tag så nu beställde jag den äntligen! :D

2008-05-02 @ 08:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback