Blåst blondin?

Precis hemkommen från gymmet TROTS att jag hade lite skallebank från vindrickandet igår : )) Är väldigt stolt över mig själv just nu. Idag sitter jag i valet och kvalet mellan pannkakorna och kyckligwok istället. Sikka stora problems jag har, right?

image2030

Hittade en länk på Natasha Peyre`s blogg som gick till en intervju med Blondinbella. Jag tycker för det första det va sjukt fjantigt av intervjuaren att ha så otroligt barnsliga frågor ....MEN jag kan ju inte påstå att hon gav en bra bild av sig själv på en ända fråga. Hon liksom försvarade sig för att hon åkte buss, för hallå det passar ju inte in i mitt annars så glamourösa liv. Blondinbella kanske är ett bra namn trots allt. Hade hoppats att hon skulle ha vant sig vid det här laget och kunde ge svar på tal. Läs
intervjun själva....

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha kanske de var! En trött jävel me slitet hår så var de nog jag :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback