Breakfest at tiffanys.

image2068

Finns det någon gräns för hur bortskämd man får bli? Alltså inte odräglig/lat bortskämd utan bortskämd för att man är omtyckt. Blev väckt här nyss med frukosten på bordet. Gröt & kokt ägg, Mmm... Dessutom står det 2 matlådor i kylskåpet - En från mamma och en från M. Så efter en långpromenad som jag tänkte ta nu är det bara att välja mellan biffwok eller mammas goda kyckliggryta från igår :) ibland har man det ju rätt bra trots allt. :)

Den klar blå himeln ger självklart ett stort plus i kanten oxå.
Vad händer denna lillördag då?

Kommentarer
Postat av: Angelica Lindvall

Jobb och sedan utgång i Falun! :p

Postat av: Alexzandra

Angelica: Hopsan! har högsäsongen redan börjat? ;p Utgång en onsdag.

2008-04-23 @ 11:01:54
Postat av: Angelica Lindvall

Nä, men jag ska fira att jag är ledig i fyra dagar efter att ha jobbat 8 dar i sträck! :p

2008-04-23 @ 11:43:24
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Angelica: Ok på så vis! Då kanske du är värd en utgång mitt i veckan trots allt :) Drick nån god drink för mig!! & hade så roligt!

2008-04-23 @ 12:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback