Busy busy..

ankisuntme

Gu så busy jag varit sen hemkomsten. Jag kan inte påstå att det gått i 100 direkt. Men jag har varit upptagen med att ta`t lugnt och catchat up lite missad tid ;) Tog mig 1½ dag att ens prata med mamsen, då är det illa. Igår va det lite kalajs hemma hos Daniel & Linn. Det bjöds på annanspaj och morotskaka som Linn lyxats otroligt bra med. Tror det ligger i släkten det där med annanspaj (Har fortfarande svårt och fatta att vi är kusiner) Satt där i soffan med Min nyfunna moster och 3 kusiner. Men ingen säger något om det, pratar på om allt annat mellan himel och jord. Känns lite knäppt. Likheterna mellan våra mammor är slående.

Kvällen fortsatte med Mat & vin. Blev även lite paketöppning & en väldigt speciell surprise för M. *tsss...

Idag började vi dagen med bagerifrukost och en lååång film. Vi va inte mkt för världen alls faktiskt. M hade sjukskrivit sig idag för att vi skulle ha en lång sovmorgon. Vi var inte mycket för världen alls faktiskt! Tillslut tog vi oss iaf i kragen och åkte iväg och promenerade i Lunedes trampet och sen hoppade vi studsmatta hemma hos mamma.

- Försöker organisera med Bilderna. Fick med mig 400 underbara bilder hem. Ska rensa ut vilka jag ska framkalla till fotoalbumet och vilka som ska upp på väggen och sen vilka ni ska få se här på bloggen. Väntar dock på bilderna från Angelica men de kommer upp innan ni hinner blinka, promise.

Kommentarer
Postat av: Angelica Lindvall

Min haka är för jävla läcker, hahahaha...

Postat av: josefina

Nyfiken på bilderna.=)

2008-04-17 @ 10:58:59
URL: http://nyhet.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Angelica: Det är inte meningen att man ska va läcker! Vi muppar ju, hehe :)

Josefina: De kommer ikväll, tycker själv det ska bli kul att lägga ut dem. hehe.

2008-04-17 @ 14:03:10
Postat av: Hanis

tackar :)

2008-04-17 @ 19:42:31
URL: http://hanisbananis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback