Don`t bring me down resebyråen.

gotothebahamas

Kollade igenom posten och hittade en taxfree katalog. Tycker det är väldigtt fisigt av resebyråen att skicka ut en sådan när jag bara preliminär bokat. Inte nog med att jag inte kom iväg på den där jäkla Thailand resan så ska de göra de värre och locka med massa godsaker som jag ändå inte har möjlighet att beställa :-S Fy dem.

De här dagarna utan bloggen har jag surfade omkring på ett X-antal bloggar. Vad gjorde jag egentligen på datorn när inte bloggarna fanns? anyways i seems like every fukking person är utomlands lr nyss-hemkommen från en. It makes me terribly jealous! I alla fall, brukar folk alltid dra i väg den här årstiden? Har nämligen aldrig sett våren som en tid man reser bort men jag kanske fått det där om bakfoten. Som sagt jag är inte alls avundsjuk, älskar det gråa/regniga vädret Karlskoga erbjuder oss image1895

Kommentarer
Postat av: Jennie

Välkommen tillbaka=)

2008-04-01 @ 10:21:52
Postat av: Alexzandra

Jennie: Thank U dear :P

2008-04-01 @ 12:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback