Don`t get it....

myfreiinds

De senaste veckorna har jag bara blivit besviken ett antal gånger. Vad är grejen med personer som inte ringer upp när man ringt? Jag tycker det är så självklart att man gör det så jag blir väldigt besviken när inte andra tänker likadant. När man dessutom ringer over and over again i 3 dagar och kanske skickar i väg ett sms... But still no answer. Förbannat dålig stil för att påstå sig vara någons "vän". Jag är inte den som är den och ska ge tillbax med samma mynt heller.

Jag fortsätter normaltsett som att ingenting har hänt. Alla kan ju vara busy. Men denna gång känns det som att alla gått blivit så väldigt upptagna. Senaste månaden har detta fenomen blivit väldigt tydligt hos flera utav mina vänner. Man kan tycka att vissa av dem har mkt just nu osv..... MEN man hinner alltid skicka iväg ett sms och fråga hur någon mår...? Man tar sig väl tid för sina vänner om inte annat? Sen är det dem som alltid varit så och kommer undan med det, dem som låser in sig med pojkvännen (been there done that själv så...), o dem som bara inte bryr sig.

Man blir alltid förvånad över vilka det är som verkligen bryr sig när det hänt något och man VERKLIGEN behöver dem. aja..... Jag får väl fortsätta försöka och ge, hoppas att de fattar vinken. Like that`s gone happend.

Kommentarer
Postat av: pernilla

jag förstår exakt va du mennar och jag känner igen de där mkt väl själv de är så jäkla trist med sådana vänner till slut orkar man inte bry sig heller så då får de vara. spec när de blir så år efter år!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback