En dag i fikat`s tecken.

image1920

Tänk att vakna upp varje dag med strååålande väder och samtidigt vara ledig. Ens ända problem är vad man ska fylla dagen med, Och VEM man ska göra det med då. Folk jobbar ju och är UPPTAGNA just det ja. Imorse tog jag iaf en promenad över näset och upp till aggerudspåret och med mig i telefon hade jag Emma hela vägen. hehe. Otroligt fint varmt det börjar bli nu, 17grader för att vara exakt. Gick sen till mamma och fikade på hennes degbullar. (förlåt mamma, de gick faktiskt o äta) image1919 

Har även hunnit med en lunch på sushibaren och sen en powernapp. Nu blir det en fika med Madde, ska se om hon blivit nå tjockis. mohahaa.

image1921 image1922

Kommentarer
Postat av: Frida

Precis! Jag är totaly dead efter nattjobb nu för tiden. Men det är väl så att man inte pallar nattjobb för länge helt enkelt. Ha en bra super bra dag!

Postat av: Hej hallå.

Venedig denna helg (kommer tänka på dig) :) Paris 11-15 aprilus KOMMER ATT TRÄFFA DIG! Karlskoga 26.e aprilus kommer att vara kalasig med dig.
Puss i pannan
Aida

2008-04-03 @ 21:39:58
Postat av: Alexzandra

Frida: Nej kroppen är väl inte gjord att vara uppe på nätterna :-S men man kan stå ut i kortare perioder. Ha det toppen du med.

Aida: Ja, tänk på mig, vill så gärna vara där :-S Paris, wiihoooo! Kommer dit på torsdag morgon. Lovely. Lönehelg på statt, lovely again!

2008-04-03 @ 23:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback