En snabbis...

Heeeeey mina gullisar. Jag sitter on a fukked up computer. Bokstaverna sitter inte dar dem ska! Tro inte att jag sitter har for att jag har trakigt for sa ar inte fallet. Dock ar mina batterier pa kameran slut o jag mitt smartass har kommit ihag sladden till datorn men inte uttaget till vagen sa jag kan bara ladda via datorn.

Jag behover egentligen inte saga mer an att jag ar kar! New York, London, Milano, Barcelona kan ta sig i arslet. Paris slar er med hastlangder! Paris ar helt klart den vackraste staden jag nagonsin varit i & den ar grymt stor!

Har bara varit har i 2dagar men hunnit uppleva SO much. Allting ar over forvantningarna. Igar promenerade vi de 700 trappsteg som tog oss upp i Eiffeltornet. The view, det finns inte ord... Men jag har bilder sa fort jag kommer hem.

Sa mycke jag vill beratta, upplevt sa otroligt mkt. Hela den har staden takes my breath away. Glomde nastan beratta det roligste.

Nar jag hoppade pa bussen som skulle ta mig till Orebro i Onsdags ringer Angelica och sager att hennes bil har stannat nagonstans ute i bushen mellan Ludvika och Orebro. Det som liksom inte far handa. Mammas karl raddade tur nog varan Pariis resa genom att sa snallt skjutsa oss till Skavsta. 

Nu snart ska vi kopa frulle - crossainter. Sen ivag till Versilles och foto liiite.

Btw. de viktigaste av allt, i found my true love yesterday - Starbucks. Jag modde som en prinsessa kan jag lova. Arligt, jag kan inte sluta skriva, vill ju beratta allt! ;) haha, nu kommer det en stor orkester utanfor. Maste fan ga, missar ju Paris!!!!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Starbucks...mkt avis ! ! ! Dock tycker jag inte att Paris var bättre än London o NY =)

2008-04-12 @ 19:31:35
Postat av: v

åh vad kuuuuul :) kan du franska?

Postat av: v

oj fel blogglänk hehe *petig*

2008-04-13 @ 12:30:35
URL: http://lukeiamurmother.blogspot.com
Postat av: gingerjennifer

usch jag blir så avis att jag ser ut som hulken:)... hoppas du får de kulelikuligast i paris. själv blir d en liten sommar trripp till varamre ställen i sommar nu när man får tillbaka på skatten. underbart!

2008-04-13 @ 13:40:06
URL: http://www.jgingerjennifer.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Jennie: Vart va du i Paris om jag far fraga? London kan inte ens jamforas med Paris juh!! o du va har under vintern va?

V: Franska? haha, 2 ord, gills det?

Jennifer: Gott att fa tebax pa skatten, i ar blev jag dock inte rik pa det :-S Paris is lovely!

2008-04-13 @ 16:28:28
Postat av: lissa

jag antar att du upplever allt de i paris som ja inte fick uppleva. dock va ja femton o de va begränsat:) hoppas du har de underbart iaf baby

2008-04-14 @ 00:31:19
URL: http://chayse.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Lissa: Dock inte disneyland som egentligen låg högst upp på priolistan, dock kan det väl inte alltid bli som man tänkt sig ;S Paris finns kvar & det va helt klart inte sista gången jag åkte dit. För underbart var det, alla gånger! :D

2008-04-15 @ 15:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback