Finkan eller fyllecellen?

skräck

Vad är eran största rädsla? Någonting som får håret att ställa sig upp på armarna.. jag har alltid varit livrädd för att kolla ut genom fönstret fall det typ skulle stå någon där. Förstå rädslan att mötas av ett ansikte ute i mörkret? Jag skulle få meen för livet om jag råkade ut för det. Detta råkade mamma ut för i natt.

Hon hade först vaknade av att någon tasade runt på altanen och hört någon utanför sovrumsfönstret. Precis som mig så tänkte hon bara att det spökar väl. Det där huset brukar alltid ha lite konstiga ljud för sig och jag skulle ALDRIG sova i det ensam. Dock va det precis vad mamma gjorde i natt. Hon hade somnat om men vaknat av små knackningar och ryck i handtaget och ungefär där förstod hon väl att de va en riktig människa och inget spöke. ;-S Personen ifråga som stod på andra sidan dörren hade blivit allt mer angelängen och det ringdes på ringklockan och mamma trodde han skulle knackade sig igenom fönstret och dörren. Mamma låg fortfarande livrädd i sängen. Efter en stund hade hon hört en smäll i en bildörr och då passade hon på att springa ut till köket men bilen hennes stod kvar och hon såg ingen. Sen börjar det rycka i dörrhantaget igen och mamma hade försökt kicka ut och där stod det ju då en man i 25-30års åldern och tittade in genom vardagsrumsfönstret. Snacka om att känna paniken. Mamma hade stått där i köket halvnaken med en kniv i handen. Stackarn.

Efter ännu en stund hör hon bildörrs smällen igen och tittar ut och ser att han sitter i HENNES bil. Hon hade då ringt 112 och polisen är där efter 5min och sliter ut killen ur bilen. Varav han säger att hans vänner är inne i huset och att det är hans bil. Mamma kommer ut och säger såklart att hon aldrig sätt honom och att hon är helt ensam och att det är hennes bil. Den här killen måste ju varit bra jäkla wasted? De körde honom till fyllecellen och frågade mamma om hon ville göra en anmälan. Hon ville dock tänka på det.

Kan man bli annat än skräckslagen lr? Och så är det bara en fyllekaja som inte hittat hem. Jag vet ju dock att jag själv skulle go crazy, antagligen legat under sängen med kniven i högsta hugg och gråtit som en dåre. Just nu är jag väldigt tacksam för att jag inte bor på botten våningen :))

Kommentarer
Postat av: VonKwon

Where and how do you find all of these fantastic pictures?! I luv them. You are very visual. You would make a wonderful designer. Anything design oriented. Fashion, Interior Decoration, Event Planning, etc. If given the right chance, you would be a very rich woman. If I were Bill Gates or some billionaire and I knew you, I would just give you a million dollars a year and ask you to travel around the world whenever you want and collect beautiful things. For real.

Postat av: Angelica Lindvall

Hehe, Alexz, jag tror att Fred beundrar dig en aning.. ;) Anyway, stackars din lilla mamma. Fy fan vad otäckt, hoppas hon repar sig.

2008-04-19 @ 17:12:04
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Fred: I here you my friend! :) Like i said - i`m always on search after nice pictures that`s why i have good once when i need them. It`s not harder than look around on google, diffrent blogs and model sites.. But i really value your comments. Would`t that just be the dreamjob? Traveling around an look for beautiful pics? Anytime when u become a millionair i can work for u. hahha.

Angelica: Jasså? Jag tycker det verkar som att han gillar mitt val av bilder :)

2008-04-19 @ 18:21:44
Postat av: Pauline

fy fan vad otäckt!!!!!!!!!!

2008-04-19 @ 19:18:36
URL: http://pauliine.blogg.se
Postat av: Sandra

Fy fan! De är min värsta mardröm..ska sova själv i huset i veckan.,HATAR! Tur man har sin rottis? haha!

2008-04-19 @ 23:54:46
URL: http://hylen.blogg.se
Postat av: VonKwon

Just came back from sample sales. 5 hrs. of shopping. Wish you, Barbie, and Angelica were there. Really good stuff from Cavalli, Ferre, Costume National. Everything from shoes, sneakers, jackets, dresses, belts, bags... 70% off! One of the best sample sales I have been to. Nothing was trash. It was all high level stuff except they were overstocked and had to sell it. You girls would have had multiple orgasms ;).

2008-04-20 @ 02:40:19
URL: http://dandyinthecity.blogspot.com
Postat av: Hanna

fyfabian vilket skräck upplevelse!

2008-04-20 @ 05:13:42
URL: http://tvelve.blogg.se
Postat av: Angelica Lindvall

FRED!!!! God, I wish I was there... sooooo unfair!!

2008-04-20 @ 11:30:18
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Sandra: Det måste var väldigt tryggt med en hund då ja :) dock läskigt med djur iomed att de alltid hör och ser saker före en annan.

Fred: If i had the money :)

Hanna: Jag vet. Får rysningar bara jag tänker på`t.

2008-04-20 @ 13:49:44
Postat av: jenfs

gud vad läskigt ;o !!

2008-04-21 @ 21:17:07
URL: http://jennfs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback