Freaky friday.

handla

17grader
och sol gick ner till 5grader och regn. Mamma & jag hann iaf med en promenad i aggerudspåret medan solen fortfarande va framme =) Resten av dagen har helt varit i mitt tycke. En fredagsluch med Freddan, sen åkte vi in till Örebro och skulle provköra lite bilar....Provkörde dock inte en ända, den han va sugen på hade
diarrégul inredning så jag kunde inte tillåta honom att köra den. Åkte och kollade sprillans nya på Volvo och Saab istället. En ny cab, give it to me! Sen tillbringade jag 25min i ett riktigt slött solarium men vad gör man? Det är fredag och jag ska bara softa resten av kvällen. på min höjd gå till kronhallen och köpa nått ätbart.

Vad ska ni hitta på i helgen?  Tjoflöjt. image1924

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Åker till Sälen på söndag =) gött ska det bli om det bara kan bli sol...

2008-04-05 @ 11:08:34
Postat av: Angelica Lindvall

Halloj babe, jag har köpt en liten reseguide över Paris, vill du veta nåt bra? Alla unga kvinnor får bo gratis på vissa vandrarhem som stöds av kyrkan, wohoo! Och på söndagar är det gratis inträde till nästan alla museér däribland Louvren! En dag måste vi ta pendeln ut till Versailles också och Disneyland är enkelt att ta sig ut till via pendeln. :D Wiee, Paris, here we come! Har du beställt euro?

Postat av: Malin

Jag är garanterat intresserad ;) Trist att det är några mil emellan dock! :)

2008-04-05 @ 16:35:41
Postat av: Alexzandra

jimmy: Det är många som är i fjällen denna vecka, håller tummarna för fint väder åt dig! Åk åt mig oxå =)

Angelica: Beställa, gör folk det fortfarande? Jag tar ju ut pengar i en bankomat precis som vi gjorde i NY. Så enormt smidigt :) Dessutom har jag ingen koll alls på hur mkt jag ska göra över med så jag tar det när vi kommer dit. Va duktig du är som kollat upp sånt, det är ju suverant om man kan hitta gratisboende någerlunda centralt. På söndan efter att vi söpit bort hjärnceller så kan va lätta samvetet med museèr, tss! Dessutom kommer min vän Aida dit denna helg med en vän. Suveränt med någon som "kan" stan och vet några smultronställen så där kan vi ju slå oss ihop för party? :P Ja nu är det inte långt kvar. Tjooo. Hur mkt ska du spendera btw?

Malin: Vi får styra upp en "bloggträff" :D vart bor du?

2008-04-05 @ 17:41:17
Postat av: Angelica Lindvall

Ja, men jag tar alltid ut pengar i förväg bara för att kunna betala taxi/tåg/buss in till city. No way att jag betalar med kort då och måste betala extra avgifter. Men jag ska såklart ta ut mer cash i Paris. Jag ska nog ha 5000 allt som allt i fickpengar. Boendet kommer gå på 1000, Disneyland 1000 spänn plus en festnatt 1000 spänn och så finns det lite pengar över till mat och shopping och sevärdheter. :) Jag ringer dig på måndag så att vi kan höras av hur vi gör på onsdag! Puss

2008-04-06 @ 09:19:08
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Angelica: Det har du rätt i. Men då behöver jag ju inte beställa euro, banken har ju alltid hemma när det är mindre summor. Har oxå tänkt 5000kr allt som allt så det blir juh bra! Japp, plinga mig på måndag hjärtat :)

2008-04-06 @ 10:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback