FredagsCooking. <:)

image2028

Det är bara att inse, jag  Alexzandra är USEL på att laga mat. Det är liksom ingen idè att jag försöker! Man undrar ju hur svårt det kan vara att steka potatis och fiskpanetter men jag lyckas inte ens med det. För det första går jag alltid ifrån maten och typ sätter mig på datorn nåra minuter eller pysslar med annat. Inte så jätte smart jag vet. MEN när jag står vid stekpannan och väntar är tålamodet noll så då tar jag bara av maten för tidigt istället. Så det är anting kolbitar eller råa bitar!... Idag åkte 2 kolbitar i soptunnan och de andra 2 som åkte ner i magen va halvråa, det blev iaf en bukfylla som M brukar säga =)

Nu vädrar jag hela lägenheten för det är tjock dimma här, borde nog införskaffa ett brandlarm snarast.

Kommentarer
Postat av: Angelica Lindvall

Haha, jag har inte heller ett brandlarm... men jag får hämta ett gratis hos Försäkringskassan. :P

Postat av: Alexzandra

Angelica: Då tycker jag du ska göra det ;) Vet inte hur många ggr jag åkte iväg till gymmet lr affären utan att släcka ljusen! Jag har bara varit lat som inte köpt något än...

2008-04-19 @ 13:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback