Matlös.

eatingshoes

Vaknade imorse och va hungrig som en varg. Gick mot kylskåpet, inge ätbart där.... skafferiet, nudlar, te, havregryn, nutrilettpulver, couscous... Tittar vidare i frysen - glass. Ja, glass till frulle fick det bli. Sen en sväng till gymmet trots att jag är bra förskyld och egentligen borde avstå men att inte ha tränat sen i fredags tar på det dåliga samvetet :-I Nu sitter jag här och är hungrig igen, ska man gå till gelehallonburken måntro?

Jag hittade nyss 9 femtioöringar, räcker det till en banan?? Eh, jag ska skärpa mig. Vi har som så att vi får 1500kr för träning/massage från jobbet varje år. Vi får betala och lämna in kvittot så det har jag tänkt och göra idag. Blir en storhandling på Ica maxi =) Det är inte en dag för tidigt kan jag lova, funderade på att hälsa på mormor imorse för att jag var så hungrig. Det händer inte ofta.

Kommentarer
Postat av: m0a

det är helt otroligt att du överlever :)

Postat av: Alexzandra

M0a: Ja, alltså mat får man ju alltid mat. På ett eller annat sätt. Man har ju familj & det finns alltid nått att knapra som om det skulle bli katastrof. =) fast nu har jag varit iväg och handlat lite indiskt & fika bröd. Jummmi!

2008-04-02 @ 16:15:51
Postat av: m0a

Haha . helt otroligt .
Jag har köpt en w580i och den är såå söt !

2008-04-02 @ 16:57:02
URL: http://m0a.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback