OCH sista hundringarna går till....

image1897

Jag är en jäkel på att prioritera. Igår morse hade jag 400kr kvar på kontot och det var inte ens den 1a. Loord!

Ett par skor och ett digistivglass-paket senare äger jag 23kr. Då är tom trisslotterna inlösta. Med andra ord får jag äta skosnören till helgen. O efter det får jag väl knapra skosula. Man tager va man haver i kristider. Sikken tur att man har en inbokad Paris resa iaf, lär ju äta upp mig då så jag klarar mig till lönen =)


Det blir iaf kyckliglever och ris hemma hos mammis idag. Min favvorätt.


Kommentarer
Postat av: Tess

haha jag e precis likadan! kan lixom inte hålla i pengarna när man hittar massa grejer att köpa :S
alltid bra att komma hem till mamma o få mat iallafall ;)

Postat av: Alexzandra

Tess: Men eller hur! Finns det 400kr på kontot och jag hittar ett par skor för 349kr varför skulle jag inte köpa dem? Bra mkt roligare med ett par nya shoes än att köpa mat för pengarna. :-) Ah, vad gör man utan mammsen?

2008-04-01 @ 12:55:47
Postat av: Sanna

haha förstår hur du tänker,jag e ju likadan men när ska man ta sitt ansvar o bli vuxen o sluta leva på mamma pappa????;)

2008-04-01 @ 14:08:36
Postat av: Alexzandra

Sanna: Jag vet, fast jag kommer aldrig få stämpeln "leva på mamma & pappa" jag har slitit ihop vart endaste öre i hela mitt liv och att mamma sen bjuder mig på mat (tro mig det är så att jag räkna antalet ggr på en hand) tycker jag är fullt normalt. Det är ju ändå föräldrar :) Fast jag håller med om att lägga sista pengarna på ett på dojjer inte är speciellt ansvarsfullt. Kram

2008-04-01 @ 18:03:22
Postat av: Mli

Guu vilka snygga skor :O

2008-08-11 @ 13:33:43
URL: http://mliand.webblogg.se/
Postat av: Alexzandra

Mli: Jo de är väl använda nu dock :)

2008-08-11 @ 13:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback