Off to Pariiiis......

image1955

Suget efter sushi gjorde sig påmint vid lunch så jag (lr ok, mamma) tog vägen förbi sushibaren. Dock va 8 bitars det minsta man kunde välja, det orkar ju inte jag... De sista 2 matade jag katterna med, hehe. Mamma är bra på att skämma bort familjemedlemar och där inkluderas katterna såklart. Den ena ville inte ens ha fisken. Kräsna kissekatter! Detoxa är va det borde gö! Det är inte bara dem som skulle behöva det. Funderar på att ta en "utrensnings-dag" nästa vecka. Vattenmelon en hel dag, det ska va väldigt bra för kroppen.

I ärlighetens namn så sitter jag bara här och babblar på om oväsentligheter för att slippa packa. Varför är det så tråkigt att packa? När jag va lite ville jag börja packa ett halvår innan avgång. Numera går jag omkring och låtsats älska det tills timmen innan då jag inser att jag MÅSTE. Det leder oftast till att jag plockar upp skynkliga kläder. Jeje, jag har aldrig påståt att jag är perfektionist lr ens noggran for that metter.

Ska ladda mobil, kamera, ipod sen är jag redo för Disneyworld, shopping, Party, Eiffeltornet, Versaille och massa mysiga fikor i ett förhoppningsvis vårigt Paris.

Herrå mina sötingar  image1956

Kommentarer
Postat av: Anonym

Finns bra recept på en detoxdag om du kollar skippers tips via tv3.se....
Den tycker jag funkar bra..

2008-04-09 @ 21:45:35
Postat av: Alexzandra

Anonym: Jätte tack för tipset! Ska kolla upp det så fort jag kommer hem till veckan :)

2008-04-09 @ 21:52:16
Postat av: Johanna

Åååh, så avis jag är på er två just nu! =) Hoppas ni får det bra i Pariii! Ta hand om Angelica så hon inte går vilse ;P

Postat av: Jenny

Hörru sötis e du gjord av pengar elle??;) en annan kommer knappt iväg på en vanlig svensson trip;)

Ha en grymt skön resa nu!
P&K /Jenny

2008-04-10 @ 07:15:00
Postat av: Alfahanna

Åh, Paris hade inte varit fel!

2008-04-10 @ 21:19:49
URL: http://alfahanna.blogg.se
Postat av: Sara

vattenmelon en hel dag?? låter ju toppen!!

2008-04-10 @ 21:39:40
URL: http://laala.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Johanna: Jag maste meddela att du missar en hel del iomed denna resa? allt ar underbart! :) Vi har hallt koll pa varandra hittills (peppa peppa) hoppas att vi inte tappar bort varandra pa disneyland imorn bara! kramar.

Jenny: Fake it til u make it sager jag bara och sen handlar det bara om att PRIORITERA :)) Puss hun!

Alfahanna: Det ar inga fel kan jag lova!!

Sara: Ah, i bet it's. Far testa.

2008-04-13 @ 16:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback