Poppa järnet till e-type.

Letar man ibland mammas gamla skivor så hittar man där alla e-type`s skivor. Jag snodde med mig en av dem bästa hem. Evelina & jag kommer poppa arslena av oss i juni (om jag inte minns fel) när han kommer till statt. Riktiga fans är vi =) Men spela nån av e-type`s gamla hits HÖGT och säg att ni inte blir partysugna? 

Ni MÅSTE lyssna på denna. Det är en av hans lugnare låtar och inte lika stor som de andra. SÅ SKÖN! - lyssna lyssna lysna..



(fråga mig inte om videon! det var den ända som fanns med denna låt.)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Underbart alexz =)I juni står vi längst fram =)

2008-04-08 @ 09:47:10
Postat av: Anonym

Gillar hans partylåtar.. den här va dock tråkig..

2008-04-08 @ 11:03:53
Postat av: Pernilla

videon tillhör serien Supernatural som handlar om bröderna Dean och Sam Winchester.

Postat av: Wysteriia

Kommer ihåg att jag såg Etype typ....96 ;D haha

2008-04-08 @ 12:37:42
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Evelina: OH YES! Längtar arselet av mig. Vet du något exakt datum än?

Anonym: Ja det här är ju inte en av de poppiga låtarna direkt. Men jag tycker den är helt underbar av någon annledning =)

Pernilla: Jo jag såg att det stod supernatural men jag hade ju hellre sett e-type och gänget fast detta va den ända som fanns. :-I

Wysteriia: Jag oxå! (fan har man blivit äldre lr?)Dem va i Karlskoga på stranddagarna då, jävlar vilken show. Vi blev mos framme vid stängslet kan jag lova :-S

2008-04-08 @ 14:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback