Pyssligt värre.

Detta har jag pysslat med heela kvällen. Har inte rört datorn fast den stått brevid mig och frestats i ett antal timmar. Riktigt stolt över mig själv. Kommer aldrig igång med saker och ting om jag slår på datorn. Äntligen är New york bilderna insatta, det va typ på tiden. Med tanke på en viss Paris resa som går av stapeln imorn så =) New pics. Det behövs, känns som jag trallar omkring med falsk marknadsföring när jag är långhårig på alla bilder. 


  

fff

Såg att säsong 4 av DH börjar på tisdag. Fick lite smått panik iomed att jag inte sett säsong 3 än. Boxen står här och väntar på mig men jag hinner ju förtusan inte innan jag drar imorn kväll :-I

Kommentarer
Postat av: VonKwon

Dear Bunny, this is fantastic! I luv your pictures on your blog... ALL of them. You have a great eye and style. Your pix are beautiful, some times ridiculous, and often funny and I especially like the SEXXXY ones. I wish I knew Swedish so I can see beyond the pictures. Anyway, thanks for including me in your photobook. I love it!

Postat av: Alexzandra

Fred: I love that u`r here and "reading" in my blog. :) Ofcourse U are in my scrapbook, It wouldn`t be - the best fukking trip ever without U. U took care of me the whole trip, i`m very thankful for that. So much fun we had! U should know that i`m kind of "spending" time to find the RIGHT picture for the right text. So mostly u can see on the picture whats the text about. But you don`t really miss anything the blog is full of crap, maybe some deep thoughts also. hahhaa. Next time i`m visiting i will read for U. Take care!!

2008-04-09 @ 00:18:30
Postat av: Barbie

Awww, this whole thing is so cute. I love the fact that you, Alexzandra, emphasizes the importance of Fred by capitalizing the U (as in You). Nice work:)

2008-04-09 @ 02:52:42
URL: http://barbienyc.blogspot,com
Postat av: Angelica Lindvall

The best fucking trip of our lives, ska bli kul att se om Paris kan slå NYC! ;)

2008-04-09 @ 08:50:35
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Barbie: haha, är ju så mkt jag vill säga/skriva men inte kan pga min grymt dåliga engelska :-S så, svenska kommentarer till mig tack! Du vet att jag är grymt tacksam för att ni gav mig de roligaste 10dagarna jag nånsin haft. Puss på dig.

Angelica: Finns inte en chans att Paris slår det. No way. Hoppas dock att de finns nått ställe i världen som slår NY.

2008-04-09 @ 09:29:36
Postat av: VonKwon

Love and youth always, darlings. Kiss kiss bang bang.

2008-04-09 @ 09:32:02
URL: http://dandyinthecity.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback