Riiichbiiitchh

slave

Sitter här och är ytlig. Sitter och tittar på fabulous life of... Det är otroligt va mkt liknande program det finns. Satt stenad framför tv`n hemma hos mamma igår. Dels ett program som hette Celebs wentdowns & sen ett där de listade 100 rikaste kändisarna. Jag sitter där och får rysningar av frustration. Även kallad avundsjuka. Jag vill väl oxå ha ett stort hus i Malibu, använda gala klänningar, hyra lyxyatch för mina vänner, köpa bilar till min familj & ha personligtränare. Fukki`n unfair. Många av dem där har ju faktiskt inte gjort något för att förtjäna allt det där. Visserligen har kanske inte jag heller gjort så mkt för att förtjäna miljontals dollar. :-//

Get rich or die trying. Det är fan dags att sätta igång om man vill sluta jobba vid 30, o det vill jag juh =)

Kommentarer
Postat av: Angelica Lindvall

Lyxhustru vore inte helt fel.. ;)

Postat av: Alexzandra

Angelica: Ne jag börjar inse att de inte skulle det :) Fast det ultimata vore ju att jobba hemifrån med något man verkligen brann för och så man kunde göra sitt eget jobb-schema.

2008-04-09 @ 18:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback