Sexquiz`s 4 you.

image1936

Ushamejen, jag är rastlös. Kommer aldrig kunna somna när jag sovit hela kvällen...Jag är sällskapssjuk & pratsugen, prata med mig någon :) Inte va tråkiga och sova nu....

Vi kan väl ha ett litet frågeforum lr nått? heta diskussioner, sånt är skojs!

Jag börjar med nåra quiz`s --->
- Skyddar du dig vid one-night-stand?
- Lammisar eller erfarna karlar?
- Varit otrogen nångång?
- Kan du tänka dig en tredje person i halmen, tjej/kille?
- Äger du några sextoys?


Nu vill jag att alla som klickat in sig här SVARAR. Så jag har lite att roa mig med här, natten är lååång. Självklart är det frittfram för er att fråga oxå å det behöver ju inte va sexfrågor. Av nån konstig annledning är det alltid sex som blir det hetaste samtalsämnet :-O åå ja ni får va anonyma.

image1939

Kommentarer
Postat av: anonym

1: Dumt nog inte !
2: Föredrar den erfarna skaran !
3: Ja, way 2 many times :S
4: Oh yes, har gjort det och det är sjuuukt bra 2 girls 1 man. prova! =)
5: Haha, om jag säger såhär.. det är inte ett par skor jag har i skokartongen i garderoben ! :)

2008-04-07 @ 23:16:17
Postat av: anonym

1. Ja
2. spelar inge roll:P
3. Nej
4. Jajemen, 2 tjejer då:P
5. Nej

2008-04-07 @ 23:27:35
Postat av: Johanna

1. *Ehrm* tyvärr är svaret nej
2. Erfarna:)
3.Inte otrogen, men legat med bästisens flörtis vilket jag tycker är lika illa:S
4. Nope, inget för mig
5. Nepp

2008-04-08 @ 00:05:56
Postat av: Jennie

- Inte när jag hade det...
- Killar som killar?
- Once!
- Been there done that...
- Inte mkt längre.

Postat av: Caroline

1. inte när jag hade det tyvärr!
2. spelar egentligen ingen roll, men erfarna är ju inga större fel:P
3. mjo.. en gång. inget man är stolt över direkt, men jag var verkligen INTE kär.
4. ja varför inte?:) kille, tjej, tjej i såna fall!
5. jo det har jag allt:)

2008-04-08 @ 01:05:26
Postat av: xXx

1. Har inga eftersom jag har förhållande sen 4 år, men om jag skulle börja me de så absolut.
2. Erfarna absolut!
3. Nopps, om inte hångel räknas när man går i 8an =P
4. Oh yes, tjej
5. En heldel

2008-04-08 @ 07:21:36
URL: http://sexdrugsanddancing.blogg.se
Postat av: Alexzandra

KUL ATT NI SVARAR SNYGGINGAR. Lite komiskt att bara 1/6 använder kondom vid one-night-stands och jag vet nämligen att den som svarade JA på den frågan är en kille! Oansvariga flickor? :-S Kan visserligen inte garantera att jag själv skulle använda det! Anyways fortsätt svara :) o fråga på om ni vill det. Puss!

2008-04-08 @ 09:13:34
URL: http://alexzandra.blogg.se
Postat av: Angelica Lindvall

1. JA, annars är man verkligen inte rädd om sig själv.
2. Erfarna.
3. Ja.
4. Ja, men bara om jag är singel.
5. Nej, men kanske borde köpa? :p

2008-04-08 @ 09:50:56
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: GINGERJENNIFER

- Skyddar du dig vid one-night-stand?
eh, har ja ens haft något one night stand och i så fall klart kådisen åker på?;P
- Lammisar eller erfarna karlar?
Lammisar så klart
- Varit otrogen nångång?
nope
- Kan du tänka dig en tredje person i halmen, tjej/kille?
Ja meni så fall adriana lima.
- Äger du några sextoys?
Klart jag gör. garderoben full av najs stuff

2008-04-08 @ 13:19:08
URL: http://www.jgingerjennifer.blogg.se
Postat av: E

1. JA, såklart!
2. Erfarna i vanliga fall
3. Nje, beror på
4. Antagligen inte, men ska inte aäga aldrig
5. Japs

2008-04-08 @ 13:22:53
Postat av: ...

Nu är din tur Alex och svara på frågorna =p

2008-04-08 @ 13:44:28
Postat av: Alexzandra

Jennifer: Är du riktigt ärlig du? Aldrig haft en one-night-stand, are u kidding with me?? jag tror mig minnas ett antal lösören. B.la har du hoppat in genom mitt fönster efter nån :) jag tror mig även minnas någon otrohet men det beror ju på vart man drar gränsen. hehe. Å hallå, vill du känna dig underlägsen or what? ofta man vill att ens karl ska ha adriana framför sig. God no!

2008-04-08 @ 14:21:07
Postat av: Alexzandra

1). Det finns möjligen en person som kan hamna under "one-night-stand" kategorin, fast de va nog two-night-stand. Men nån kondom fanns inte med vilket fall som helst :-S
2.) Vad som helst förutom lammisar.
3.)Jag vill ju gärna inte få den stämpeln. Men ett hångel för mkt kan jag inte neka till. Tyvärr...
4.) Om jag är i ett förhållande, NEJ! Vill inte dela min kärlek med någon annan. Om jag är singel, möjligtvis Josh Hartnett & nån mer heting. :P
5.) Inte för tillfället nej.

2008-04-08 @ 14:24:38
Postat av: V

-ja eller oftast..
-erfarna
-tyvärr..
-beror på
-nej eller jo

2008-04-08 @ 18:51:03
URL: http://wersen.blogg.se
Postat av: Barbie

1. Har inga one-night-stands langre men den tiden nar jag hade det sa ABSOLUT. Amerikanska killar ar otroligt bra att skydda sig!
2. Erfarna killar. Duuuh
3. Allt ar relativt. Haha
4. Absolut. Nar kan du komma??;)
5. Jao, handbojor, filmer, tarningar, spel. Du vet min asian lover ar ganska kinky. haha

2008-04-08 @ 22:43:02
URL: http://barbienyc.blogspot.com
Postat av: gingerjennifer

Eh det var inte one-night stand alexz..:)..
Det var ju nån jag sleaing with many times.... o ddessutom var jag typ 14 år
Otrohet?.. tell me?.... var det när ag var tolv och hade "pojkvän" då eller?
Och adrinana lima får vara med mig när soom helst så atte....... underlägsen? varför?.....

2008-04-16 @ 22:20:49
Postat av: Alexzandra

Jennifer: Jag vill ju inte gärna skriva ut det här men en viss J från Katrineholm kanske du minns? O Robban o du träffades väl inge mer? O skit samma om du va 14 eller 20. Frågorna är ju självklart för hela livet och inte bara senaste året :) För att Adriana är drop dead gorgeouse och har en kropps man skulle döda för, typ därför.

2008-04-17 @ 00:03:31
Postat av: gingerjennifer

katerineholmaren visst men då dejtade ja bara inte var together.. puuuh. vart nervös.haha...jo vi har gjort d ett par ggr

2008-04-17 @ 20:53:53
Postat av: Alexzandra

Jennifer: Inte för att det egentligen spelar någon roll men jag trodde ni hade varit tillsammans 2år nyår som va...?

2008-04-18 @ 09:20:05
Postat av: gingerjennifer

nej tog ett halvår innan vi blev ihop... det var första gången vi träffaades var nyår. efter det tog d ett halvår inna vi räknade oss som "ett par"....

2008-04-19 @ 12:17:08
Postat av: Alexzandra

Jennifer: Dåså, då får du stämpeln som trogen tjej. Haha =)

2008-04-19 @ 13:55:43
URL: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback