Smicker på kvällskvisten

image2065
(bilden har ingenting med texten att göra, riktigt så råå är jag inte, hahaa!)

Det är inte varje dag man får höra att man är vacker och blir bjuden på fika av främlingar. Men när det händer är det ju både smickrande och skrattretande.

Detta sms anslände till mig för en stund sen:

- Hej! Du är otroligt vacker! :-) bedårande! Jag är en trevlig nice kille som ska jobba lite i karlskoga i slutet av veckan och har några vänner i karlskoga och surfade runt på facebook och råka se dig ;-) kunde inte låta bli att skicka ett sms ;-)

I det följande sms`et påpekade han min sexighet, OM jag hade varit intresserad av en fika med denna person hade han förlorat den ungefär där. Hur lätta tror killar att man är? Du är sexig, let`s have a dejt... Kan väl gössenam läsa mellan raderna. Eller är det bara jag som är paraniod och tror att alla killar vill knulla? Min första tanke va visserligen att någon drev med mig men men...

Kommentarer
Postat av: Josefina

fy faan vilken bild hahahaha jag garvar
du gjorde min sag haha

Postat av: Angelica Lindvall

Haha, vad roligt fast lite creepy också, jag har gjort så att min profil bara kan ses av människor jag är vän med, det känns lite tryggare. Haha.

2008-04-22 @ 08:50:52
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: jenfs

jag brukar aldrig lita på killar on the internet !

2008-04-22 @ 09:51:28
URL: http://jennfs.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Josefina: Ja den är ju lite rå faktiskt :-S Kul att jag kunde hjälpa till, haha!

Angelica: Precis, Det är liksom både och. Såna där allvarliga saker har jag inte tänkt på, man förväntar sig ju inte att folk ska kolla upp ens nr!

Jenfs: Det ska man inte :)

2008-04-22 @ 10:01:49
Postat av: Pernilla

Usch på bilden :D..
Såg andra bilder på dig, du har fina ögonfrans, vad använder du för masacara?
Ha en bra dag..

2008-04-22 @ 10:48:14
URL: http://www.falk.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Pernilla: Tackar så mkt! Ska jag va ärlig så är det den absolut bästa mascaran jag någonsin haft, kommer hålla hårt i den :) Tyvärr är det säkerligen bara en "tillfällig" Det är iaf Maxfactor masterpiece, det är 2 mascaror ena sidan är guldglitter och den andra svart. Spring iväg och köp!

2008-04-22 @ 12:15:26
Postat av: v

hur fick han ditt nr egentligen?

2008-04-26 @ 22:11:57
URL: http://lukeiamurmother.blogspot.com
Postat av: Alexzandra

V: Hitta.se ?

2008-04-27 @ 07:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback