Stackars liten.

Varför sätter man sig i såna där väldigt kniviga situationer när man vet konsekvenserna? Det är som att man aldrig lär sig. Denna gång var det iallafall inte jag för omväxlingsskull. Fick acta lite relationsexpert/pyskolog igår kväll/natt. Klockan var strax efter 21 och jag skulle precis gå till sängs, Sjukligt trött :-I men så får man rycka ut när ens nära & kära är in need, får ju offra sig. Och han va otroligt tacksam för det min stackars snuttplutt. ;-`(


poor

Det är lite komiskt, M säger att jag har 2 pojkvänner. Hur fasen hinner de här som har många fruar med? Alla simage1931ka de behandlas lika och underhållas.
Tjena bittbena, 2st är fullt tillräckligt juh.


Kommentarer
Postat av: Angelica Lindvall

Jag gissar att Fredrik är nummer två? :p

Postat av: sandra

ha ha ja det är så skönt när man äntligen inte själv är den som är i dessa situationer;)

grejen e den att man måste tänka sig för att inte exen får ta för mycket plats i ens nya relation. även om man vet själv att dom inte betyder något.

2008-04-07 @ 13:00:30
Postat av: Alexzandra

Angelica: Yessbox.

Sandra: I detta fall betyder mitt ex otroligt mkt för mig och det är inget jag smusslar med. Min nuvarande är även kompis med mitt ex så vi skulle kunna ha en trio, haha :) skämt-o-sido. Mitt ex är som vilken nära vän som helst, behöver han (lr någon av mina andra vänner mig) så går det självklart före det mesta. Sen får man ju hoppas att dem inte mår dåligt och behöver än allt för ofta så det tar för mkt plats som du skriver. Men jag räknar ju att dem gör samma sak för mig när jag är i deras sits. tack för kommentaren & ha en fiin dag :)

2008-04-07 @ 13:25:13
Postat av: m0a

Ne visst är det lättare att veta vad andra ska göra. Jaa du det var hemma hos fredrik jag var kvar så länge, sen med min man tar det sin lilla stund att gå hem därifrån :P
Ohh visst är tavlan bra :)

2008-04-07 @ 13:52:33
URL: http://m0a.blogg.se
Postat av: Emma

Jag är inte så insatt i allt som händer jär ska jag erkänna då jag inte läst din blogg så länge och inte riktigt varje dag.. men gjorde inte du slut med någon kille för ett par veckor sen? Är det någon ny din nuvarande pojkvän?

2008-04-07 @ 21:36:16
Postat av: Alexzandra

Emma: Den dagen för några veckor sen är raderad tack & Lov :) så det är han som är min nuvarande pojke. Annars hade jag legat i om jag skaffat en ny på 2veckor. hehe. Kul att du är här och läser iaf. Kramar.

2008-04-07 @ 21:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback