The winter is gone!!

image2033

Blev tagen på sängen imorse. Blev ett jäkla uppvaknande. Utanför stod mamma och Micke med släppkärran. Vi hade bestämmt att vi skulle flytta alla kartonger och skit som legat på min balkong sen jag flyttade in. Minst sagt på tiden :) Sen tänkte jag att när de ändå va här kunde jag åka med dem till gymmet. Så det blev varken frukost eller någon lowstart. Promenerade hemåt i solen och tänkte va fan ska jag göra idag då? Vill ju så gärna åka och köpa möbler, blommor och matta till balkongen men lönen anländer inte än på ett par dar, to bad!

Sitter iaf på balkongen nu på en liten pall och skriver och STEKER. Satt och beklagade mig för att jag inte hade råd att sola, men vem behöver solarie i det här vädret? Tänkte börja på en ny bok idag. "Kvinnor som tänker för mycket" titeln kunde inte passa mig bättre. Tror dock jag kommer få solsting innan jag skrivit klart det här inlägget.

Vad gör ni andra idag?

Kommentarer
Postat av: Angelica Lindvall

Jobbar... :( Men jag hann iaf med en runda till gymmet i morse. :)

Postat av: Alexzandra

Angelica: Gött det! Då vet man att man gjort lite nytta iaf :)

2008-04-21 @ 15:56:37
Postat av: Christel

Visst är det härligt??=) Perfekt värme och alla tankar bara skingras för en stund när solen kommer fram :)Nu känner man verkligen vilka underverk lite sol kan göra efter en lång tid i mörker :)

2008-04-21 @ 19:36:41
URL: http://christelsanchez.blogg.se
Postat av: Carolajna

haha vannen, du ar da for sot!:)Skriv den fort for jag vill verkligen lasa boken!

2008-04-21 @ 20:36:45
URL: http://barbienyc.blogspot.com
Postat av: Alexzandra

Christel: Ja tänk om man visste att sommaren bestod av 3mån med oavbrutet med sol :) Då skulle man inte bli lika stressad att ta vara på varje minut of it. Imorn är det helt klart täcken på balkongen om det blir fint väder =)

Carolajna: Haha, asså börja läsa den boken :) jag har köpt den och det va inte jag som skrev den. Tyvärr..

2008-04-21 @ 20:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback