Välkommen till världen Alva.

Att ens barndoms vänner börjar trycka ut ungar är minst sagt ett tecken på att vi börjar bli vuxna. Det känns skumt men samtidigt underbart med små sötnötter. Tur att jag inte har en egen, skulle skämma bort den med så mkt krimskrams så uj. Det ligger små dockkläder och väntar på mitt köksbord. Att en bebis ska platsa i dem är för mig nästan oförstårligt. Igår morse blev iaf Michaela & Tommy föräldrar till en liten Alva. Det blir att åka och träffa dem i helgen. Mys. Massa Grattis gumman!!

Kan inte låta bli att tänka på den lite pojkaktiga slagskämpen jag lärde känna. Michaela och jag har tillsammans gått igenom de första fjortisfyllorna, fylleceller, oskulden, dumpningar, dödsfall, discon och en rad med skrivna brev genom tiderna under de senaste 10 åren. Tror dock en liten bebis kommer lugna ner henne : ))

micka

Mina pärlor Eveline & Michaela. Ni är guld!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja,man får ta tillvara dom RIKTIGA vännerna man har.Mikaela o ch Evelina är verkligen goa och söta tjejer.När man behöver en vän så ser man vilka som finns och ställer upp.

2008-04-04 @ 14:31:12
Postat av: Alexzandra

Anonym: Ja ibland kan de va svårt att se vilka som är dem riktiga vännerna bara :-I men men, tur att man har en liten skara goa människor omkring sig iaf :) Ha det bra!

2008-04-04 @ 18:09:12
Postat av: Michaela

Hellooo .. Söt du är gumman :) Nu är vi äntligen hemma och det är bara du hör av dig om du har vägarna förbi nån dag när du är på promenad :) ALva är sååå underbar och det är verkligen en obeskrivlig känsla detta :D

2008-04-06 @ 20:20:09
Postat av: Alexzandra

Michaela: Jag tänkte imorgon :) Lunchtid nångång men jag ringer när jag är i krokarna! Ska bli så kul att träffa henne. Helt otroligt det här juh!

2008-04-06 @ 20:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback